Wednesday, April 2, 2008

minggu2 yg memenatkan...

hye..
its me again..
si bdk gelap yg btmbah gelap..
da gelap tahap niggaz da ni..
aku baru lepas menjalani minggu yg memenatkan..
yg meletihkan..
bygkn in 2 week yg lpas ader beberapa event yg aku kena take part..
bagi aku penat ar..
kalo kowg rase its small metter..lantak hang la..
22hb, ari sabtu, aku ader sukan masa..di mana aku jadi commitee..and aku gak la yg jadi player utk pertandingan futsal nye..kena gak ar prepare utk sukan tersebut dlm 1 week sblm ianyer dpt direalisasikan..
sblm tu..ari khamis(19hb)..dlm sibuk2 nak prepare sukan masa aku dijemput oley acap utk jd ref futsal dlm sukan ibuc..sbnanyer time 2 aku sgt maleh nk gi..tapi atas dasar member2..aku xnk hampekan acap..
ari ahad nye lak..23hb..aku jadi wakil team uitm kbm utk sukan fakulti anjuran unit sukan uitm alor gajah dalam acara tenpin bowling..alhamdulillah..kami menang tempat pertama wpun aku xbrape nak perform..at least..kitowg dpt buktikan yg uitm kbm bukan calang2 kampus..
lupe lak..kemenangan kitowg kat acara tenpin bowling membolehkan uitm kampus bandaraya melaka jadi johan keseluruhan sukan fakulti 2008..
haha..bangga sungguh aku..
pastu..27hb(khamis) 1 program solat hajat perdana dan sambutan maulidulrasul diadakan di kolej siswi tmn bertam di mana aku adalah salah seowg commitee gak..haha..aku jadi biro tugas2 khas..penat lagi..huhu..tapi program ni xlah penat ner sbb xbnyk pun keje yg aku wat..bdk laen yg tolng cover..aku wat ckit2 jer..huhuhu..
esoknyer lak..ari jumaat..28hb ader dinner masa kat eq..yg ni agak controversial ckit..da la aku bkn commitee..tibe2 lak ade mangkok hayon yg ske2 je suh aku jd penjaga bas utk bdk nr yg kononnyer akan naek kat kbm..aku pun 1 lurus bendul..aku ikut jek..tapi biler da tau tu patutnyer keje owg laen..aku jd panas beb!
nsib baek la mat,sam ngan adik gtau aku..kalo x..x psal2 je aku wat keje foc utk lakhanat tersebut..
sial..ko nyer keje..swuh aku bwat!and after dat u get all the credit..bnyk cantek??
mmg ar small metter..tapi aku da dipergunakan ni beb..klo kowg kena cam aku..kowg panas x??
tapi..1 jek..aku sian kat member2 commitee dinner tu..ader yg xdpt makan..
esoknye lagi..ari sabtu..29hb..hari paling penat..sengsara..sakit..neraka wat aku..
ari tu ader karnival sukan sempena ulangtahun pertama uitm kbm..sumer sukan wat kat uitm a.gajah..except badminton kat bachang..
event ni lawan ikut course2 yg ader kat kbm je cam masa,fiasso,meba,tesl,ibuc,bass,hrs&insso..
antara sukan yg dijalankan pada hari tersebut ialah bolasepak 9 sebelah,futsal lelaki dan wanita,bola tampar lelaki dan wanita,bola jaring lelaki dan wanita,serta badminton..
dipendekkan cerita..pergh..penat seyh..hanya tuhan je yg tau sbb aku ari tu msuk 3 jenis sukan kot..bolasepak 9 sebelah,bola tampar lelaki ngan bola jaring lelaki...penat...
30hb(ahad) ari kemuncak karnival sukan kbm di mana blansungnyer badminton akhir ngan tenpin bowling..aku msuk tenpin bowling..tapi ari 2 aku xpnat sgt ar sbb smlmnyer..pas blk jer dari a.gajah..pas mandi dan makan aku terus tido smpai pg..huhuhu..
mlm tu ader acara penutup..utk umumkan spe pmenangnyer ar..
masa..iaitu course aku..johan keseluruhan beb..
ktowg dapat johan dlm tenpin bowling,futsal wanita,bola tampar lelaki & wanita and badminton..
bola sepak 9 sebelah,futsal lelaki,bola jaring wanita dapat ke-3..
bola jaring lelaki je xmnang aper2...
tapi ok ar...
raser berbaloi gak penat aku akhirnyer..
puas beb..
ne x nyer?
aku ketua kontigen masa kot?
huhuhu..
skali lagi..bangga aku..
hahahaha...
ke laut!!!

1 comment:

paCat said...

Kimi...ko kena kuat..dgr nasihat abg ko yg byk pengalaman nie..akn ade yg terbaik menanti ko di suatu masa nanti..aku prcaya ko leh wat..!!