Monday, July 21, 2008

ari sabtu yang panjang...

ari sabtu yg lalu..
aku, ah seng, dan pian..
wat pertama kalinye kuar jln2 cari pasal kat melaka..
together-gether...
asalnyer tujuan ktowang nak usha jersey bola sepak utk kolej kitowang..
kitowang gi ar al-ikhsan kat DP(Dataran Pahlawan...)
usha nyer usha...aku decide ar nak try 1 jersey line7 ngn 1 jersey diadora yg agk lawa gak la...
and price pun quite reasonable...
aku lak kena jadi model utk try dua2 jersey tu sbb ah seng ngan pian xnk try..(tah hape2 tah..)
sblm tu..yg layan kitowang time tu ade sowang staff al-ikhsan..awek..cute giler beb!
tapi xtau ar apsal muka dia agak mendung sperti cuaca pada tika itu..hahahaha..
period kot?
ngah asyik try..pastu aku tunjuk kat ah seng ngan pian..cam2 la comment diowang..
and suddenly..prangg!!!
ade 1 display runtuh and abis betabur barang2 kat display tu..
nak tau sape nyer keje?
ah seng..bertuah btul mamat 2..hahahaha...
malu seyh time tu..aku trus undur ke blakang and msuk balik dlm fitting room..
tergelak besar aku time tu..
awek cute bdk al-ikhsan yg muka mendung tadi bertambah mendung nak dekat ribut ar..
hahahahahahahaha!!!!
ah seng kena marah ngan awek tu..sian lak kat si ah seng ni...
last2..nk cover kan diri kitowang..(klo kitowang blah je nmpak sngt kitowang ni x mkn saman..huhu..)
aku tlah membeli sepasang glove goalkeeper serta sepasang kasut bola puma..pian lak bli suar quarter..(nasib baik murah..)ala..kalo x pun mmg aku nk bli pun mande2 tu sume...

pastu kami tngk citer batman:dark knight...
peh..mmg best siot citer ni..
sesape x tngk gi citer ni aku rekemen tngok la..
kat muvee ni leh tngk cmne batman kalah kat joker 1st2..
and then..of coz la..batman mnang..
but..joker bapak horror siot karekter nye..
mmg btul r..heath ledger blakon sgt berkesan and x dinafikan dia mmg joker yg sempurna...
dr 5..aku bg 4.5 utk muvee ni...
tngk ar..jgn x tngk...

BATMAN : DARK NIGHT

No comments: