Monday, September 1, 2008

kenangan di bulan puasa...

yow..x sedar mase da blalu.. tup2 da masuk bulan ramadhan..ingat2 balik..da 2 kali aku tempuh bln pose di alam "U" ni..msk yg ni(insyallah kalo aku idup lame la)3 kali..hehehe..cam2 kenangan time bln pose yg aku xley lupekan..paling aku susah skali nak lupe..bln pose time aku part 3..huhuhu..aku rase..time 2 r aku tlah melalui bulan pose yg paling bahagia skali dlm idup aku..ne x nye?time 2 aku ada buah ati...buah ati?ape yg spesel sgt ngan ade buah ati?owg laen pun ade gak buah ati..tp rilek je..hahahaha..mmg r owg laen rase biase..tp aku?aku bknnye pria pujaan yg petik je jari,berdoyon-doyon pompuan dtg kat aku..x wey..time 2..1st time..bg aku r..sowg awek yg cute,lawa,hot bersama aku..w/pun bkn sbg couple..tp..ntah la..aku terasa disygi..and seriously...aku xpnah rase cmtu bahagia spnjng idup aku..even dlu aku pnah gak merasa bercouple..xpnah rse seindah ini beb...nk kata aku syok sdri..xgak.. si dia sdri ngaku kat aku yg dia bahagia spnjng bersama aku time 2..xtau r sama ada dia saje je nk jg ati aku or else..but..aah!!xksh la..aku xpeduli 2 sume..yg penting aku bahagia time 2...

time 2..aku ingt gi..dia bru clash ngan balak dia 1 ari sblm pose start..& rnthnye hbngn dia ngan ex dia tu bkn sbb aku..w/pun aku da berbln rapat ngan dia..bak kate mmber aku sume aku ngan dia kat kmpus cam blangkas..smpai lecturer pun anggap kitog ni psngan kekasih...tp aku still ade respek ngan hbngn dia ngn ex dia time 2..ada sbb laen dia clash ngan ex dia..
soknye aku(time 2 da start pose)..aku gi umh sewa dia..aku ajk dia kuar..w/pun time tu dia still bsedih atas ape yg terjadi antara dia ngan ex dia ari sblm 2..jelas nmpk mata dia bengkak..dia menolak pd mulanye..tp lame gak aku pujk dia..akhirnya dia akur..aku bwk la dia gi pntai..& then aku pun ckp la ngan dia yg klo dia nk luah kan ape2 luahkan kat aku sbb aku sdia mndgr & bg r advice ape2 yg ptut..hatta nk nangis kat aku pun xpe..dia pun citer la kat aku psl pe sbnarnye tjadi smlm..psl tu..psl ni..smbil dia luahkan ape yg terpendam..aku tatap muka dia..2 la 1st time dia kuar ngan aku pkai spek mata..slalu dia lbih ske pkai cntct lens..pkai spek leceh katenye..mmg aku sgt terpegun time tu..ayu btl minah ni bile pkai spek(aku mmg ske awek pkai spek..hehehe)..ditmbh lak ngan rmbtnye yg pnjang ditiup bayu laut ptg..btmbh anggun w/pun dia ngah nangis..tiba2 aku terasa iri hati ngan lelaki2 yg pernah berdampingan ngan dia..beruntung btul diowg sbb dpt jadi balak minah ni..alah..aku sbnarnye ptut bsykur..sbb w/pun aku ngan dia juz kwn biase..tp hbngn kitowg sbnanye lebih dpd tu..pendek kate..kitowg ni sbnarnya ada scandal time tu..or klo ikut lgu The Lima,aku hanyalah kekasih separuh masa dia..xkisah la..jnji aku dpt bsama dia...
start dpd ari 2..kitowg bertmbh2 rapat..w/pun time tu bln pose..stiap mlm aku akn kuar ngan dia..kdg2 kitowg overnite smpai r sahur..oopss..sowie ek..kami bdua juz jln2kat bndr mlaka ni..xpun lepak2 kat tepi pntai..xde ape yg jadi pun..mmg aku sgt2 la bahagia time 2..ek..rasenye da bnyk kali aku sebut mnde 2..huhuhu..

tp..fikir2 blk..sume tu hnya knangan indah yg bsifat smentara..hnya 1 persinggahan..w/pun hbngn kitowg x lame pastu putus sbg scandal mate(kitowg stil kwn smpi skang & aku still syg kat dia)..aku x kisah..dia ada idup dia sdri..aku hormat kptsn dia w/pun pd mulanya agk pedih gak la bila dia da ada owg laen..aku harap dia bahagia...

"N.A.B.M.R"..klo u terbaca ni..sesungguhnya i nak u tau..i still syg kat u..smpai bila2..........

ape aku malalut daa..td citer psl bln pose..tibe2 je gi psl scndal aku tu plak..hahaha..da la..aku pnat..knyng..bru pas bbuka r katekan..nnti aku citer gi psal mnde laen.....

ke laaaauuuuuuuuuuuttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: