Tuesday, November 24, 2009

antologi gerudi

it's been a while..
da lama tak update blog..
maaf lah kepada "pembaca setia" blog aku ni...(kalau la ada)
bukan takde cerita tapi..maklum je la kat rumah saya takde internet..
nama pun takde internet..inikan pulak nak POTONG!! POTONG!!(baca seperti disuarakan di iklan)
takpe..nanti adik aku dapat PMR 8A nanti..aku suruh dia mintak ayah pasang internet..
hahahahahaha...
ada je banyak cerita aku nak war-warkan kat kalian..
tapi tak tau la berbaloi-baloi(sebut cam dalam iklan gak~) ke tak untuk dipublish..
owh ye..
aku sekarang sedang mengusahakan tanaman anggur secara berjayanya..
dan aku dah gemuk kerana dijangkiti influenza makan yang serius..
siot~
aku nak keluar dari sini~ terdengar suara dari benakku...
ya..aku nak keluar dari sini.........
p/s: saya single dan available.....lagi~ "hau patetik"

No comments: