Monday, May 24, 2010

teacher's day story~


date: 21st may 2010
time 7.30am - 12.00pm
venue: smkbm
event: sambutan hari guru peringkat sekolah

ini ialah pertama kali aku menyambut hari guru sebagai seorang guru..

sambutannya simple je..

tapi cukup memberikan kesan yang mendalam terhadap jiwa dan raga aku sebagai seorang guru..(pehh~ bahasa~)

aku tak la expect aku dapat hadiah belambak macam cikgu-cikgu laen sebab aku tau aku bukannya seorang guru yang disayangi di sekolah..(hahaha~ aku sangat garang dan suka bertempik dan mendenda pelajar!!)

tapi cukuplah sekadar mendapat dua kuntum bunga (aku pun tak tau spesis apa) dan sebiji telur rebus yang dirembat dari dewan..(hahahaha~) dari seorang pelajar yang aku rasa cukup nakal
kat kelas aku..

well..aku sangat terharu dengan keikhlasan pelajar itu..
ye..aku betul-betul yakin dia ikhlas..

aku takkan lupekan saat ini sampai bila-bila..

neway..selain itu aku gak dapat anugerah GURU PALING BERGAYA bagi kategori sesi petang..
hahahahaha~
terima kasih kapada yang vote~
merepek betul!

-end-

2 comments:

theblogaboutsomething said...

hoiiiiiii!!!!! :)

Ha Kim-mi said...

hoooyyy~
aku nampak ninja kat blog ko?
sejak bila kat kubu ada 2 ninja?
o.0