Saturday, September 4, 2010

Gloomy Raya~

5 sebab kenapa Raya tahun ni macam tak best bagi aku...

1. Raya pertama beraya di Seremban...tak sama dow suasana beraya dekat kampung bersama sepupu-sepapat semua...I missed my late Atok Yah and Atok Kabah <~my tears is falling if I start thinking of them.....I missed them so much!

2. Pakcik merangkap kawan baikku sejak dari kecil, Encik Khairul Haizal tidak dapat bersama-sama beraya dengan family aku tahun ni kerana komitmen kerja..KEJAM!

3. Cuti Raya kali ini agak sekejap..bagi aku la..walaupun hari ni dah start cuti..whats the F point kalau cuti PADA HARI RAYA LEBIH PENDEK DARI CUTI HARI PUASA?? <~sila abaikan jika anda tidak bersetuju dengan saya...haha~

4. kena bagi duit Raya mulai tahun ini kerana aku dah bergaji...*sigh*

5. beraya dengan status "SINGLE".......sebelum ni kalau takde gf pun..scandal-sandal ade jer..tahun nih...*sigh* ==


No comments: