Tuesday, September 28, 2010

message to my bros..and the gang~


bilekah nak buat reunion?
aku rindu korang sume!!!
sejak aku grad ni memang jiwa aku sangat kosong~
tanpa korang sume di sisi..
bile lagi nak lepak reramai like the old days?
jomlah lepak di melaka bila-bila punya weekend..
at least sebelum pali and alop abis sem ni..
taon depan mereka sudah tiada lagi di uitm..
maka tiadalah berseri negeri melaka sekelian hari...
suggest la tarikh yang korang free..
harap-harap dapat amik satu weekend yang sesuai untuk kita sama-sama hangout..
ke mana?
mungkin ke sagil..
atau ke gadek..
berkarok itu sudah pasti..
tolong la...i miss u all my frens!!!!
p/s: I.P.K.U.D.C.C.I.

3 comments:

paCat said...

Laporkan tarikh dan masa, aku cuba lapangkan masa sibuk aku. Heh.

Ha Kim-mi said...

diz week cannot..
i got things to do..
mybe next week..
but jehan diz week trun lak..~

paCat said...

Jehan soraya.? Omaigod.! Mak rindu nak gossip2 dengan die nokks. hahaha