Sunday, November 7, 2010

blues kedai burger

semalam aku pergi jogging bersama rakan setugas aku, Shah kat Kompleks Belia..
on the way balik, singgah le sekejap ke gerai burger kat Okland..
niat di hati nak beli benjo..lapas lari-lari terasa lapar lak..
aku memang selalu beli burger kat gerai brader ni..
sebab beliau bukan sahaja menjual burger biasa seperti burger ayam, daging dan benjo..
malah brader tersebut jugak menjual burger rusa, arnab dan ostrich..dan juga oblong!
memang banyak pilihan lah..
tapi semalam baru aku perasan..brader burger tu dah tambah dua jualan baru di gerainya..
satu..dia menambah roti john sebagai salah satu menunya..
looks normal to me..
yang kedua pula..cuba korang teka apa?
hahahaha!!!
aku memang tak sangka..
gerai burger tu juga telah mula menjual jersi bolasepak!!!
hahahaha!!!
aku mula-mula ingat CC kat situ yang jual jersi tu..
gerai burger tu actually depan CC..
jap..CC jual jersi..bunyinye pelik jugak!
kedai burger jual jersi..lagi la pelik~
hahaha..
dipendekkan cerita..aku pun tejebak membeli dua helai jersi kat kedai burger tu..
so..bila aku cakap jersi yang aku pakai tu aku beli kat kedai burger..
tolong la percaye..aku bukan loyar buruk atau melawak..
aku memang benar-benar beli jersi tersebut di kedai burger..
harap maklum~


No comments: