Sunday, December 21, 2008

hikayat cinta seorang kimi..

yeah!tinggal lebey kurang 1 week je semester baru nak start..
plus..gi 10 ari gi kita akan meninggalkan tahun 2008 yang penuh suka duka ni..
i'm still in 'cuti' mode..but..gile tak sabar nak memulakan semester + tahun yang baru ni..
aku rindu..
rindu melaka..
rindu kampus..
rindu kolej..
rindu nak masuk kelas..
rindu nak study..
aku rindu sume kengkawan aku..
tmc locos..
kubulicious..
republic of ochard..
marketing student association..
hang tuah boulevard..
sume-sume la!!!
tapi...ada 1 thing yang tak best..
aku akan semakin jauh daripada 'dia'..
ya..'dia'..cik wawa kesayangan ku..
actually..takde masalah pun even kami berjauhan..as long aku ikhlas..setia menunggu dia seberapa lama pun..
but the prob is..mahukah dia?i mean..tunggu aku..
emm..untuk pengetahuan korang yang membaca ni..ye..korang!
walaupun aku da declare kat blog aku yang aku sayang kat dia..kami masih lagi berkawan biasa..yeah..just a friend..
katanya..dia perlukan masa..masa untuk kami kenal lebih dalam lagi satu sama laen..
masa untuk dia membuka semula hatinya setelah dia dikecewakan sebelum ni..
walaupun dia sendiri cakap yang dia tidak berjanji apa-apa pun kat aku..tapi aku akan tunggu..tunggu dia sampai bila-bila pun..
oh ye..lagi satu..dia tak pernah cakap yang dia sayangkan aku..
tapi..entah la..ati aku kuat mengatakan yang dia pun sayangkan aku gak..bunyi cam syok sendiri kan?
lantak la..yang aku tau..harapan aku untuk bersama dia masih ada..
cuma..now..is up 2 her..
me?
aku akan berusaha sedaya aku untuk mendapatkan cinta wawa...

3 comments:

jack n HIS beanstalk said...

it will b ok...kubulicious wil pray 4u

Alvin a.k.a LoNeR87 said...

yeah!
we'll pray 4 ur happiness...

paCat said...

cis !! ko tipu..!! kata nk single smpai grade..!! huh..!!