Thursday, December 25, 2008

melaka...here i come!!!!

akhirnya..cuti aku da nak abis..
sok da nak balik melaka..
emm..aku da bosan duduk seremban..
yeah!!!
tapi..malangnye sok aku da mula bertugas..
lupe lak yang aku ni ahlil jawatan yang berkuasa perwakilan kolej...
emm..cuti mode akan tamat setibanye aku kat melaka..
29 disember da start kelas..
baiklah!!!
new semester..bring it on!!!
hahaha...suke la tu..pointer naik cikit pun nak suke...
ye..dengan result yang aku dapat ari tu..aku jadi lebih bersemangat untuk semester yang baru ni...
hahahahahaha...
aku tak mau fail ape-ape paper pun semester ni...
sebab semester lagi satu aku nak praktikal!!!
hmmm..jap je...
sedar tak sedar..da nak 3 tahun aku blaja...
pastu...jap je rase nak abis...
alah..kalo aku tak memain mase mula-mula blaja dulu..skang ni aku da start praktikal da..
tapi nak wat camne??
hahahahaha...
ape-apepun...
melaka..here i come!!!

No comments: