Tuesday, March 17, 2009

my life so far...chapter 2..

aku tidak boleh tidur..
ya..aku memang selalu camni...
susah nak tidur malam..
ada saje benda nak dibuat..
bukan penting pun..
benda-benda yang tak berfaedah..
kenapa aku tak luangkan masa yang ada ni untuk..study??
aku tak tanya kalian..
aku tanya diri sendiri..
semester akhir aku kat KBM ni tinggal lagi beberapa minggu je lagi..
tapi aku masih camni..
ber"huha-huha"...
final exam hujung bulan april..
nak menuju bulan april tu..
mak aih...
banyak gila event dan aktiviti kat KBM ni..
dengan karnival KBM..
project paper..
group presentation..
test..
field trip..
itu..dan ini..
peh....
sibuk je..
aku ni dah la jenis yang pemalas..
hahahaha..
dah 23 tahun hidup kat mukabumi ni..
aku masih begini..
takpe la..
janji aku masih hidup..

oh ye..
ari sabtu ari tu aku main futsal..
first time masuk tournament sebagai seorang goalkeeper..
taklah bagus sangat aku main..
kalah pusingan kedua dengan team KBM gak..
kalah penalti..
damn!!
selepas mangharungi peringkat kumpulan dengan bestnya..
pusingan kedua leh lak kalah..
takpelah..aku pun goalkeeper "bidan terjun"..
last minit ah seng panggil aku untuk main team dia..
kalu tak takde mende aku leh buat at that 14 march..
birthday aku mesti akan menjadi completely boring...
credit to FOSCA FT..ah seng,pian,keown,arif,azri,panjang,ijat dan bob..
next time kita cuba lagi..
kalau ada lagi next time..

apa-apa pun sekarang..
aku nak fokus kepada baki semester aku kat KBM ni..
aku nak grad..
tak kisahlah pointer aku tak bagus pun..
janji aku grad..
aku tak mau 3 tahun aku di U jadi satu pembaziran..
sekurang-kurangnya aku bawak balik sesuatu untuk mereka yang mengharapkan aku..
yang masih mengharapkan aku..

doakan kejayaan aku..
itu je yang aku perlukan dari kamu..kawan-kawanku..
dan awak..tunggu saya..
saya akan jadi..apa awak nak saya jadi..
sebab saya..........awk tau la apa saya nak cakap..

neway..baru lepas tengok TWILIGHT tadi..
not bad..
terasa nak jadi vampire lak..
hehehehe..

-to be continued-

3 comments:

paCat said...

bukak buku la kimi ~

Ha Kim-mi said...

buku apa?
buku principles of marketing?

Anonymous said...

bukak buku br la gila!hehehe