Monday, March 2, 2009

my life so far...pinjam ayat ko eh pian!

aku di cc baru abg wan..
menulis..sambil mendengar lagu di myspace..
sebentar tadi aku mendengar lagu katy perry..
dan sekarang aku mendengar lagu yunalis..
bapak la bosan..
ya..hidup aku memang penuh dengan kebosanan..
tiada yang menarik..
lagi beberapa hari lagi aku nak masuk 23 tahun..
hidup aku tak banyak berubah..
masih di takuk lama..
aku masih tiada lesen kereta ataupun motor..
walaupun di rumah aku ada kerata dan motor..
aku masih lagi ber-huha-huha di sini..
walaupun result aku cam haram..
masa depan masih tak menentu..
takde awek..
hahaha..it's not a big deal actually..
sape la nak kat aku ni yang masih samar-samar masa depan?
entahla..
aku tak tau bila aku n ak berubah?
aku nak berubah..
tapi..
aku malas..
tak komited untuk berubah..
aku tak perlukan inspirasi sebenarnya..
aku cuma perlu sesuatu untuk menggerakkan aku..
untuk berubah..
entahla..(lagi?)
aku agak bosan ngan hidup..
i thought i enjoy my life..
but..tak sama sekali..
aku nak mati skang ley tak?
tapi amal aku tak cukup..
damn!!!
nak mati pun susah gak..
apa mau buat?
makan loti(roti) lorh...

*puisi ini ditulis di kala hati sedang bosan..jiwa sedang kacau..
aaaahh!!!

4 comments:

Zulfahmi said...

hehe...
ramai remaja skrg fikir camtu kan?
bosan hidup
tapi mati taknak...

aku pun same gak

The lady said...

Bila jiwa kacau mcm ni la~

Anonymous said...

moving on..
kdg2 memang life tu macam xbesh ajer rasenye..
tapi..
kita still alive kan..

paCat said...

Dulu aku penah rsa cmni ~


luckily aku ade geng nama kimi..



wlaupun aku kene maki ngn puan nasreen kerana isap rokok di tepi library, (semuanya sebab ko) tapi aku tau, bukan salu aku kene marah ngn ko skali..


hahahahaha ~ rilek la bai..!!


jgn mati skg, tak brsyukur nama nye tu..


ko jgak ckp life must go on...



haaaa ~ gi amik wuduk, gi smayang hajat, moga idup ko psni kalerful....



kalo stdy mcm haram, tp ko kuat smgt, ko ade msa depan cerah la beb..


ade je keje yg prlukan keaktifan mcm ko ber organisasi tu..


mmber aku grade 2.12..


tp skg gaji die 3 riban lebeh..


arrr ~ murah rezki beliau...aku yg da 25 thn (wlaupun sbnar doktor salah tulis i.c aku) maseh tiada lesen motor..hahahaha, rilek suda..




arrr ~ yakin pda diri sndiri beb...





errr ~ aku rasa ni da leh wt entry bru ko nih..hahahaha..!!



Jiwa kacau sgt best, ko leh tumbuk sape ko nak..aku baru lepas maki manager aku sbb die kata aku msk lewat, padahal aku gi toilet je..best kan jadi kuli cina ni kan?




p/s: kimi, ko pakai boxer kaler ape arini? spongebob atau superman? hahahahahahaha..!!