Sunday, December 13, 2009

fin


tanggal 10 disember result kuar..
namun ari ni baru aku dapat check..
ingat nak check semalam tapi gering pulak..
well..so far result untuk final sem ni ok je..
walaupun aku mengharapkan lebih dari apa yang aku dapat..
ok laa...
boleh berbangga la jugak sebab akhirnya aku ialah seorang graduan....hehehehe...

keputusan peperiksaan: TS (TAMAT DENGAN AD)

wah..wah..rasa sedey pulak..
kenangan bersama kengkawan kat uitm kampus bandaraya melaka..
aku akan rindu semuanye..
pengalaman belajar selama 3 tahun ni for sure akan menjadi kenangan yang tak dapat aku lupakan sampai bila-bila...

aku sayang semua kengkawan aku!!!!!!!

uitm kampus bandaraya melaka di hatiku......sob!sob!


p/s: tahniah untuk aku dan untuk semua......

2 comments:

bruce lee said...

congrats..
thanks sbb tlg i wat thesis..
kalau x mst xdpt A..
hehehe..

;)

Ha Kim-mi said...

tanx w2..
u 2 congrats sbb dpt A..
tp i bkn tolng bnyk pun..
stakat yg tmampu je..
huhuhu..
xp