Wednesday, December 23, 2009

they say..k.y.m.e...


aku sedang berada di melaka..
aku ada misi di sini..
misi aku adalah menjaga rumah baru kakak aku..
beliau baru sahaja pindah ke situ dari rumah mentuanya..
bagusnya mereka dah ada rumah sendiri..
aku pun mau rumah sendiri satu hari nanti..
selain dari jaga rumah..
aku juga telah menjadi pemandu kehormat kakak aku..
tiap-tiap pagi tugas aku menghantar kakak aku ke tempat kerja..
di sebelah petang pula aku mengambil beliau..
jangan tanya kenapa aku yang kena hantar kakak aku dan bukannya abang ipar aku..
aku malas nak jawab..
apa yang kamu semua perlu tahu..
kawan-kawan..aku di melaka...

aku di rumah Pali..
Pali ialah kawan baik aku..
hari ni hari jadinya..
mari ramai-ramai ucap selamat kat dia...
aku hari ini cuti kejap dari tugas aku menjaga rumah kakak aku..
sebab esok aku dan kawan-kawan ada acara..
kami nak pergi SAGIL!!!!!!!
sempena menyambut hari jadi Pali..dan Pacat...

sekian...
terima kasih....

No comments: