Thursday, October 16, 2008

aku, aku, dan aku lagi

hari ini..
kita ke segmen "Mari Kenal Sama Saya"..
5 things about me.. for diz week..
marilah lihat..

1) aku seorang yang sensitip..aku akan ter-nangis bile tengok cite-cite sodeh..and bace novel-novel yang sodeh..den pun ikut sodeh..huuu..wuuu...

2) aku mandi sangat lama..and memang tak sah kalo aku mandi takde sabon,syampoo,ubat ngan berus gigi..owh ye..lupe lak..pencoci muke..sume tu sangat penting bagi aku..kalo takde 1 pun..rase cam tak complete aku mandi..huhuhuhu..

3) walaupun aku ni pernah memegang jawatan sebagai biro sukan dalam kolej dan kelab..tapi aku ni sebenanye..takde ar terer sangat bersokan ni..setakat main bola ngan futsal tu..boley la main..tapi nak wat skill tah hape-hape tu aku memang mampos tak reti langsung!!!dulu aku agak terer main bowling..tapi tu dulu...skang main da cam haram..hahahaha..

4) aku agak terer(sumtimes) dalam bab-bab menipu ni..tapi aku da insap..huhuhu..kan tetapi..aku gak amat mudah ditipu..sengal bukan?huhu..

5) aku sangat lemah dalam matapelajaran membaca..tapi..biler calculation...aku sangat2 la suke..tapi aku takder ar terer sangat pun..sekadar suka mengira..hmm..asal la time stpm dulu aku tak amik subjek matematika ek?nyesal lak..dulu encik malek suwuh amik subjek itu..aku tolak..hahaha..padan muka aku..da masuk marketing..belambak subjek baca..nah..rasekan!!hahahahaha..

bersambung la pulak...

No comments: