Tuesday, October 7, 2008

rembatan cantik..dan...!!!!

ptg smlm..
akhirnya dpt gak maen bola setelah 1 bln x bermaen bola..
aslnye nk maen kat court ftsal kat kolej je..
tp aku ajk pian..pian xnk..nk maen bola pdg kat serindit katenye..
aku last2 join dia gi maen bola kat serindit..
bgus gak..sbb kasut bola aku pun bru bli..jarang gune lak 2..smentara ada pluang ni baik gune..klo x mmbzir je bli kasut tu..huhuhu..

msuk ni da 2 kali aku maen bola kat pdg serindit..
aku xknal pun sape2 yg maen kat citu except pian..
ala..join je r kn?diowg pun xkate pe..
lame x maen bola pdg..agak janggal..
hahahahaha...
1st touch pun aku da tergolek..
siap ade bdk2 perli gi.."wah..skill baru!!"
s**t..pale otak hang!aku tsandung le...

pas tesandung tu..aku mula r perkemaskan permainan aku...
tp..adat la..bpe lame x bsokan..pancit le aku...
lari pun da xlarat..hahaha..bola pun mkin lame..mkin jarang dpt..
aku mmg da exausted da time 2..

time kdudukan hmpir bkesudahan dgn seri..
tetibe ade bro dr pihak lwn terpassing bola kat aku..
time 2 aku beberapa meter dr goal post yg besarnye sekangkang orang je...
aku pun ape gi..menge"tab" bola dan...
GOOOOAAAAALLLLLLLL!!!!!!!!!!!
huhuhuhu..cam xcye ke aku jaringkan gol..hahaha..
da la xknal pun sesape..
tapi aku puas...
gol yg amat bermakna...
aku nk meraikan gol tersebut..tapi..
aku sdar..aku kat tempat owg..
nnti kang diowg ckp aku kerek la kang...
hahahahahaha...

full time...
team aku (1 - 0) team lawan

***

mlm aku maen ftsal lak..
kat klebang..abul ajk..
sian abul..
da bpe kali ajk aku maen..
tapi slalu xdpt join..
kali ni aku join..
siap bwak pian ngan ah seng maen skali...
2 pun still xcukp owg..
sian abul..
nsb baik la last minit abe ib ngan acap buffon dtg..
11 owg..main la 2 jam..cube pk..pnat x klo maen outfield 2 jam..mampos beb!
tp..sib baek la aku maen gk..saje je..hahahaha..
main ske2..
gelak2..
aku njoy..
hilang segala keredupan ati..huhuhuhu..

football..part of my life...

No comments: