Wednesday, October 15, 2008

jurus tumbukan ketua projek part 2 - the battle begins

sebaik sahaja sukau habis membaca msg tersebut di hadapan kelas..(time tu dia da berhadapan dengan sulik..hanya meja memisahkan mereka..)
hensetnya dicampak..
seluruh kelas melihat henset sukau melayang di udara..
tak semena-mena..DEBUSH!!!
satu tumbukan dilepaskan oleh sukau ditujukan khas buat sulik yang turut terpesona dengan henset yeng melayang di udara sebentar tadi..(henset sukau tu pun da tak tau ne gi tah?)
pergelutan berlaku antara sukau dengan sulik..
yang lain ape lagi?
menerpa ke arah mereka untuk meleraikan..termasuklah aku...
tapi dalam ade yang nak meleraikan tu..ade gak pihak yang tlah lama bengang ngan sulik cuba untuk berikan satu lagi penumbuk khas untuk sulik..tapi sempat aku tepis agar things tak menjadi lebih worst..
aduh..
sakit gak aku..sebab aku meluru masuk ke tengah-tengah pergelutan..tak pasal-pasal kena sepakan rambang dari peserta pesta tumbuk-menumbuk itu tadi..
keadaan kelam-kelibut..
habis terbalik meja kat dalam kelas tu..
si "so cheap" tadi yang duduk di sebelah sulik(bfnya la) sewaktu the battle begin..coba untuk berlari keluar..
akan tetapi..budak-budak pompuan committee aku yang lebih pantas dan ganas menahan beliau..
aku dengar2..ada salah seorang budak pompuan yang menahan si "so cheap" tu tlah menolak kepala si "so cheap" ke arah pintu kelas..
aduh..its must be hurt!
ganaz btul budak-budak ni..
and pastu..of coz la..huru-hara tu tlah menarik perhatian orang-orang awam di luar..
owh..aku yang cuba melaraikan pun da ilang akal..
aku teriak kat budak-budak ni swuh stop..(agaknye satu level dengar kot..)
hahahahahahaha..
and then..things jadi agak terkawal dengan kehadiran seorang lecturer..
hmm...melihat keadaan tersebut..sukau dengan pantas menyuruh anak-anak buahnya menyusun semula kerosi dan meja yang da tungang terbalik tadi..
kitowang wat cam takde pape..
hahahaha..
sengal!
da tentu la budak-budak yang kat luar kelas tu da nampak ape yang jadi..
berita pasal tragedi oktober tersebut tlah merebak ke seluruh kampus dengan pantasnye..

to be continued...

No comments: