Sunday, October 5, 2008

aku..di pg ahad yg tenang di tngh2 kota melaka yg indah dan permai...

o-hayo melaka!!!

selamat pagi melaka!!!


dengan slumbernye aku bgn pg slepas struggle utk tdo smlm..
kul 6pg td sbnanye bru aku tdo..
n guess wat?
kul 9 lbey pg td bgn...
hahahahahaha...
3 jam je beb gua tdo..
mcm artis....
artis tu kurang tdo sbb bnyk keje..(tul ke?)
aku pe kejadah lak?
owh...lupe..sblum ko bcnta palsu sblm ni pun ko mmg jenis xley tdo kn kimi??
yeah!!!
aku t'lah berbalik ke fitrah asal aku blk..
bak kate imam masjid Tmn Bkt Chedang smase dia bg khutbah solat raye ari 2...

"eidulfitri bermksud..kmbali kpd fitrah asal kita slpas 1bln kita tak mkn n mnum pd siang hari..yakni berpuase...dan di hari raye eidulfitri..kita sbg umat islam yg t'lah burjaya mnempuh bln puase dgn tekun dan sabar..."

hahahaha...ye la 2 kot aku dgr dlm khutbah pak imam tu...
aku bkn je kmbali ke fitrah asal dlm bab2 mkn n mnum..
skali ngn cara tdo skali...
sah aku ni mmg da screw up dri sdri...


npe aku ni sgt lmbut ati ah?
rse perit n pedih smlm still x abis..
1 side dlm dri aku pg td bckp ngan aku...
"da la..maafkn je la diowg tu..juz let it go..sume yg tjadi ade hikmahnye.."
tp masalahnye..pe ek hikmahnye?
"kimi..ko xpecaya pd takdir Tuhan?"
aku bkn xpecaya..tp kenape?
"kenape?lu pk la sdri..slalu swuh owg pk..hah..skang..lu la pulak pk..sekurang2 nye..ujian yg Tuhan bagi kat ko..x seteruk owg laen..ko kna ingt kimi..klo ko rse hidup ko mmg p***t..ade owg yg hidup dia lg super p***t dpd ko..bsyukur la siket..aku nk tny ni.."
apehal?
"ko dkt x ngan Tuhan..kimi?"
aku terkedu...terkedu dgn soalan dri dri aku sdri...
agknye..2 blasannye kot..bg org2 yg mcm aku ni...
pdan muaka aku...

what should i do now?

aku xley nk pk....

damn...

No comments: