Monday, May 11, 2009

it's been a while

hye bloggy..
it's been a while..

aku kat melaka sekarang..
aku dah balik dah pun seremban..
semalam(ahad) baru aku balik melaka balik sebab ada taklimat penulisan tesis..
taklimat penting untuk aku yang akan start praktikal 1 jun ni..
owh..alhamdulillah..aku dahpun mendapat tempat praktikal..
katne?
kat nilai,negeri sembilan..
jadi sepanjang praktikal ni aku akan tinggal di seremban lah..
hmm..tak sabar rasanya nak start praktikal..
tapi..bila aku attend taklimat penulisan tesis ni..rasa takut pun ada gak..
banyak woo keje-keje report,proposal yang perlu dibuat..
tapi..takpe la..experience la katakan..
1st day taklimat ari ni(isnin) aku cabut awal sebab ari ni taklimat tentang "mode A"..
aku yang ambil pengajian lama pula dalam "mode B"..
apa itu "mode A" dan "mode B"?
nantilah aku citer..
aku nak citer pasal menda lain sebenarnya...
tadi aku,pami,dan pali gi tengok bola kat stadium kubu..
melaka vs felda united..
ingat nak masuk tengok kat dalam..tapi tiket dia harga rm10..
kitorang tak jadi tengok kat dalam..just tengok kat luar je dari bangunan digital mall..lagi clear..dapat tengok free..hehehe..
dan..nasib baik gak la kitorang tak beli tiket dan masuk ke stadium..
bosan giler beb game tu..
tapi..yang menariknya..gelagat penyokong tuan rumah,melaka yang duduk kat scoreboard yakni bertentangan dengan grandstand..
asyik nak memaki hamun je team melaka yang masa tu ketinggalan 0-1..
macam-macam perkataan carut keluar dari kumpulan yang duduk kat scoreboard tu..
hahahaha..macam-macam..
sian bebudak yang main tu..
tapi kalau nak diikutkan..memang game tu cam haram..
aku pikir..bilalah sukan bolasepak kat malaysia ni nak maju ek?
tapi..penyokong kat scoreboard tu memang sengal gak ah..hahaha..
half-time..kitorang cabut!!

eh..cukup la takat ni..ngantuk lak..banyak je citer nak share..
nanti-nanti le..
chow!

2 comments:

paCat said...

amik mode B, nnt dpt mrkah lebeyh


mode B sng je, cume ko kene rajen jmpe lectrer ko..


msa aku kat MASkargo pn aku wat Mode B...

Ha Kim-mi said...

aku memang kena amik mode b je la cat..
akukan plan pengajian lama..
tapi pas dgr tklimat smlm mmg aku rasa research is much more easier..