Monday, May 18, 2009

post yang tak bertajuk..

duduk rumah selama cuti ni..
sangat membuatkan aku teringat pada masa aku yang lalu..
di mana suatu masa dahulu aku tak pernah terpikir pun aku akan masuk U..
tak pernah terpikir pun aku akan menjadi sebegini gemuk!
huhuhu..

duduk rumah selama cuti pun..
aku dapat rasa kelainan..
tantang tempat yang aku duduk ni..
family aku..
adik-adik aku..

cakap pasal adik-adik aku..
mak aku mengadu kat aku pasal adik aku yang form 2..lelaki..
perangai dia kat sekolah..nauzubillah!
tak tau la nak cakap pe?
sampai cikgu dia call mak aku..
bukan sowang..tapi dua owang cikgu dia call mak aku!!
haih..ape nak jadi la budak sekor tu..

adik aku yang pompuan form 3 tu..elok je..baik..
tapi bila dia study..horror beb!!
tapi satu je slack dia..
malas wat keje rumah..hahahaha!!
ok gak..ade la gak owang aku nak kutuk kat rumah..
hahahaha..

berbalik kepada adik lelaki aku tadi..
aku tanya mak aku..
dulu aku waktu sekola camni gak ke..
mak aku cakap..
"ko budak BAIK, ngah..."
bebungo ati den dengar..
hahahaha..
padahal pikir-pikir balik..masa sekola dulu aku la antara budak paling nakal..
hahahahaha..
maybe sebab aku pandai cover kot..
hahahahaha..
kenangkan balik sume tu..buat aku gelak sensorang....

semalam kawan baik aku , use, call..
baru balik dari hong kong..
siot tul..dia tak cakap awal-awal..
kalo tak buleh suruh dia belikan aku baju chelsea kat chelsea megastore asia..
huhuhu..
weih use..aku gurau la...
patut la ko senyap je ek seminggu ni..
hmm..neway..aku pun rindu ko gak!!!
kahwin sok jangan lupe jemput!!!
ok..skali lagi..kiddin'..

well..aku tak banyak masa ni..
sebab aku online kat cc..
aku miskin..
umah aku ne de internet...
hahahahahaha..

wish me luck untuk ujian komputer ari rabu ni..
senang?
memang la senang..
yang susahnye..aku RABUN KALER.......
*sigh*

2 comments:

paCat said...

dulu msa aku skola, cikgu kt skola panggil kitorang yg skinhead ni sampah...xde msa depan..




skg sape yang sampah sape yg xde msa dpan ko agak2?

Ha Kim-mi said...

aku..no comment..
apa kata survey!!!!