Thursday, August 6, 2009

hobi..hobo..hibo..hibi..


ada satu hobi aku yang boleh dikatakan agak janggal bagi seorang lelaki lakukan..
walaupun aku tau bukan aku je sowang lelaki yang ada hobi ni..
aku suka baca novel..

apa bezanya?
yang bezanya aku suka baca novel-novel cintan seperti terbitan alaf21, creative dan ghostwriters..

actually bagi aku takdenye pelik bila mempunyai hobi cenggini..
tapi..entahlah..sesetengah member aku akan terkejut atau pelik bila aku cakap aku suka baca novel cintan-cintun ni..

ada yang cakap aku jiwang la..
itu la..
ini la..
peduli apa aku?
aku bukannya kacau hidup orang..betul tak?

bagi aku baca novel ni wat aku tenang..
leka kejap tentang hal-hal atau masalah yang kengkadang mengganggu hidup aku..

bergantung gak ngan jalan citer novel..
aku akan kaitkan setiap watak dalam novel yang aku baca tu sama ada dengan orang-orang di sekeliling aku..atau artis-artis yang wujud kat muka bumi ni..
hahahahaha..
bunyinye cam berangan..tapi bukan sebenarnya..
aku cuma nak menjadikan novel yang aku baca lebih menarik..
cam aku sendiri yang mengalaminya..
kiranya dalam setiap novel yang aku baca tu..aku la watak utama atau heronya..
hahahahaha..

ala..aku tau..ramai gi lelaki yang suka baca novel cintan-cintun ni..
dan ramai gak berimaginasi bila sedang membaca tu..
apa-apa pun..marilah menyokong industri novel tempatan..


p/s: aku baru baca novel semalam..sampai kul 3 pagi gak la baru aku tidur..tajuk novel yang aku baca semalam "Seteguh Cinta" terbitan alaf21..pada yang minat baca novel aku cadangkan novel ini dan gak novel "Adam & Hawa" terbitan alaf21 gak..yang tu feveret aku sampai la ni..


No comments: