Sunday, June 6, 2010

cuti sekolah


yahuuuu!!!!!!
cuti sekolah telah bermula!!!!!!!!
habis sudah separuh masa pertama untuk tahun ni...
macam-macam aktiviti yang boleh dilakukan dalam masa dua minggu cuti nih..
aku pun ada jugak susun beberapa acara masa cuti ni..
antaranya...

1. tidur sepuas-puasnya!!!
2. tonton vcd/dvd movies/drama sepuas-puasnya!!!
3. main bolasepak sepenat-penatnya!!!
4. tengok siaran World Cup se....seape-apenye!!!
5. makan free di kenduri-kenduri kahwin kawan-kawan sekenyang-kenyangnya!!!
6. turunkan berat badan dengan berjoging sejauh-jauhnya!!!
7. berfacebook dengan rakan-rakan sehingga sebosan-bosannya!!!
8. tanda kertas peperiksaan pertengahan semalas-malasnya!!!

ada lagi tak aktiviti yang lebih menarik daripada di atas?
jika ada..cadangkan kepada saya..
saya mau menggunakan sepenuh-penuhnya cuti sekolah ini..
hehehehehe~ xp

p/s: start je cuti aku demam..start je demam aku cuti..kusso! x_x

2 comments:

Unknown said...

ko tinggal satu la..
bace novel sepuas puasnye!!! hahaha

Ha Kim-mi said...

hehehehe..
bukan baca novel sepuas-puasnya lah..
baca novel sesedih-sedihnya~ xp