Monday, July 19, 2010

Champion of the World



sudah seminggu Spain ditabalkan menjadi Juara Dunia..
ya..pertama kali menjadi Juara Piala Dunia sememangnya manis..
aku sejak awal lagi menyokong Spain dalam kempen Piala Dunia..
aku jugak menyokong England, Argentina, Japan dan South Korea..
banyak?
hanya meminati pasukan-pasukan tersebut sahaja..
tak salah kan?
tapi aku memang sejak Piala Dunia 2002 lagi aku minat untuk sokong Spain..
Spain adalah pasukan utama aku (selepas Malaysia dalam kategori pasukan negara) yang aku sokong..
dua tahun lepas aku ingat lagi bagaimana gembiranya aku tengok pasukan pilihan aku menang Euro 2008..
sekarang mereka menang Piala Dunia pulak..


sudah dapat 1 bintang!!!
aku sebagai penyokong tumpang gumbira~

VIVA LA FURIA ROJA
VIVA LA ESPANA


ok..habis sudah demam Piala Dunia..
EPL akan bermula tak lama lagi..
Come On Chelsea

No comments: