Monday, July 19, 2010

KPOP obsession~


akhir-akhir ini aku agak obses dengan hiburan dari Korea..
dari lagu ke drama..sampailah ke filem..
hasil-hasil seni dari negara Korea menjadi pilihan aku..
so..sorrylah kalau naik kereta aku korang akan dengar lagu Korea jer..
jangan harap aku nak tukar lagu lain~ harharharhar~

WONDERGIRLS

bermula dengan lagu Nobody dari Wondergirls..Sorry Sorry dari Super Junior..
sehingga lah ke Oh! dari SNSD dan Hot Issue dari 4Minute..
skang dalam laptop aku pun penuh lagu Korea..
filem Korea pun..banyak gak..
drama..aku pinjam jer~ huhuhuhuk~

SNSD

walaupun aku tak reti Bahasa Korea..
hahahaha..it's quite complicated dari Bahasa Jepun..
tapi laayan je r~ ^^

4MINUTE

AFTER SCHOOL

p/s: aku rase pas ni nak belajar Bahasa Korea~ pacat..ajar aku~ xp

1 comment:

Zulfahmi said...

Belajar menari korea plak