Monday, January 19, 2009

Kejohanan Futsal Tertutup TMC

alhamdulillah..
akhirnya lepas satu aktiviti yang dianjurkan oleh kami JPK TMC..
dan lebih menarik lagi aku telah sekali lagi menjadi ketua projek bagi kejohanan futsal ni..
mula-mula agak tekanan jiwa gak sebab ini ialah aktiviti pertama TMC dan masa sangat suntuk untuk kami organize aktiviti ni..
cuba bayangkan la..minggu ni baru decide aktiviti nak buat..next week da kena jalankannya..
da la aku ketua projek..bebanan agak besau gak la..
tapi..berkat usaha semua committee kejohanan tersebut..kejohanan berjalan lancar walaupun banyak kekurangan, masalah dan sebagainya..
kat sini..aku mengambil kesempatan untuk mengucapkan berbilion terima kasih kepada pihak yang membantu menjayakan kejohanan ini secara langsung..atau tidak..
i owe u man!!
oh ye..tak lupe gak thanks untuk pali..sebab cakap "padan muka" kat aku ari tu..aku sangat rasa tak best bila ko cakap camtu kat aku..tapi..kata-kata ko gak wat aku bersemangat nak teruskan kejohanan ni..tapi aku still terasa..thanks!!!
ok..tahniah kepada twister tropicana kerana menjuarai kejohanan ini..
dan tahniah juga kepada encik keown yang menjadi pemain terbaik kejohanan..
eh..jap..tahniah la kat semua!!!
korang memang gempak!!!
TMC..BANZAIII!!!!!!!!!!!!!!







*siot la..gambar aku beraksi tiada..ceh!!

No comments: