Wednesday, January 14, 2009

wonderpets..menyelamatkan kimi..

aku di sini..
menaip dengan perlahan papan kekunci komputer riba ini..
menulis sesuatu..
sesuatu yang aku tak mengerti..

bzzzzzttt!!!!

cut the crap!!!

pe je la yang aku nak merapik ni..
xde..
sesaje je main tulis-tulis kat blog ni..
aku bengang..
terjaga dari tido ku yang lena..
tido ku diganggu oleh sesuatu..
ya!
sesuatu...
apakah ia??
hmmm...
apakah ia sebenarnya??
yang sebenarnya...dragonball ada tujuh bijik kesemuanya..
hahaha..saje je nak melawak..(gelak la...please....)
xde la..hidung aku tersumbat..sudah selesema maaa...
jadi secara tak langsung situasi ini menjadi satu gangguan bagi aku..
bukan selesema je..tekak yang sakit plus "berkeladak" juga terlibat sama..
adui...
menurut firasat aku yang tak seberapa ni..ni petanda awal nak demam..
aku benci demam..
tapi..takpe la..demam lagi bagus..daripada kena migrain(betulkah ejaanku?)..
cakap pasal migrain..aku da lame tak diserang migrain..
hmmmm...
pe sebabnye ek?
pelik...
tapi,alhamdulillah la tak kena lagi migrain ni..
kalo tak lagi teruk..

waaaa...
aku nak tido...
tapi takleh..
nak mintak tolong sape ah?

RING!!RING!!...RING!!RING!!
WINNIE : telefon..telefon berbunyi..
MING MING :telefon..kami datang..
WINNIE : ada kawan dalam bahaya..
MING MING : ada kawan dalam bahaya..
TUCK : ada kawan dalam bahaya di sana..

*kesemua wonderpets pergi ke arah telefon..

WINNIE : tengok wonderpets..ia kimi..
TUCK : yalah..apa tak kena dengan dia..
MING MING : adakah ianya si-ri-yes?
WINNIE : hidungnya tersumbat..dia tak boleh tidur..
TUCK : oh..dia tak boleh tidur?
MING MING : ini si-ri-yes...
TUCK : mesti tolong dia..
WINNIE : selamatkan kimi...
WONDERPETS : selamatkan kimi!!!

*wonderpets melompat ke bawah menuju ke bot terbang..

WINNIE : winnie..
TUCK : tuck..
MING MING : dan ming ming juga..
WONDERPETS : wonderpets datang membantu..

*sambil membuat bot terbang..

WINNIE : apa yang penting..
TUCK & MING MING : kerjasama..
WINNIE : apa yang penting..
TUCK & MING MING : kerjasama..

*setelah bot terbang siap..

WINNIE : mari wonderpets..ada kimi yang perlu kita bantu!!!

*bot terbang pun terbang...dan mereka menyanyi lagi..

wonderpets..wonderpets kami datang!
membantu encik kimi yang kesusahan..
kami tak besar..
dan kami tak kuat..
bila bekerjasama semua jadi mudah..
yea..WONDERPETS..yeeaaahhh!!!!




-bersambung selepas iklan......

4 comments:

paCat said...

Ler ~ aku klu demam, mkan ubat gegat..knfirm ko sehat..!!

Ha Kim-mi said...

ubt gegat?ko nk mampos ke pacat?hahahaha..

pInKyBugZ said...

hehehehe,,,wonderpets,,,, gi ane2 jer mesti ade yg dok cite katon nih .even badot kat genting hland pun sbuk melaung2 kan,,,, "ape yang penting....,",,, ~kerjasame.",,,

xleh blah tol.... jatuh saham spongebob,,,,ape lagi catdog,,,hahahhaahahaha

Ha Kim-mi said...

wonderpet sgt cool!!!