Monday, September 8, 2008

balanced situation 4 2day

ari ni..aku bgn pg..nk gi kelas..
hmmm...
ari ni nk kena anta report2 issues yg lame2 xpnah diantar gi (sib baik la lec bg pluang smpai ari ni utk anta sume report2 tu..klo x..fail lg r jwbnye..)
smlm aku tdo jap je..dr kul 5 sumting smpi kul 7.30 pg..ni ngah ngantuk giler beb..hahaha..pdn muke aku..spe swuh xtdo awl??

agk lucky gak r aku ari ni..pg td sblm msuk kelas issue,aku gi siapkan aku nyer report je..ala..tinggal nk print and binding je..alhamdulillah..sume nye bjln lncar..smooth n ez..huhuhu..

pastu..tau je la ari isnin kat kampus ni..bila klas pg,sesak gile umat tgu lif..aku mula2 ingt nk lepak dlu tgu smpi da clear bru aku naik..(naik tangga?lu biar btul..lvel 14 beb klas gua..da la pose..agk2 r..)pastu aku rase nk msuk ke dlm ckit..hehehe..knw wat?aku dpt la msuk lif dlm keadaan yg selesa..(da sume laki je dlm tu..bdk pompuan xbrani nk msuk..huhuhu...)

lega dpt anta report yg da lame aku delay..lega ckit pale otak aku..tp in the end if the class..lec swuh aku wat presentation psl report yg aku anta td..pulak!!aku ngan kagetnye ke dpn klas..dan aku pun xingt ape je la yg aku merapik kat dpn klas td..hahahaha...aku siap tnjk kat audience aku gmbr mase aku gi conference kat pwtc bln pas..da abis aku ingt lec nk tgur aku sbb too simple n bnyk yg aku xcite psl conference tu..dpt credit beb..hahaha..gmbr2 conference yg aku tnjk tu yg slamatkan aku..huhuhu..yazza!!

hmmm..ade gak yg xbeshnye..bila da msuk t/hari..bru aku teringt..ade lg assmnt yg aku xwat n due date dia lak..dis week!hah..yg pling harunye..HR nye group assmnt kna anta..ESOK!!!waaa..abih le aku...cmne lak ley xtringt??sengal gak aku ni..

ape nk wat?

haa..lu pikir la sdiri!!!

ke laut aku jwbnye...........

No comments: