Tuesday, September 16, 2008

last week yg sengal...

last week..
cam2 mende jadik..
actually xde la cam2 yg unusual..
x sume..
hmm..bnyk mende yg usual..
hahaha..
last week 2 kali aku kna marah ngan lecturer..
hmm..actually xde la kena marah..
more tu..khutbah motivasi..hahaha..
tp salah aku gak..
1st..kna khutbah dari lecturer CTU sbb x dtg test last saturday..
2nd..kna khutbah dng lecturer CB..psl presentation yg x memuaskan..aku wat last minute..hahaha..
yg laen..hmm..xde pape..biase je..
ari jumaat aku blk seremban..
malang aku sbb xde tiket ari tu..
last2 tpkse la naik bas lompat2..gi tampin..pastu tukar bas gi seremban..
pnat seyh..blk mlake ari ahd ari tu pun same gak..naik bas lompat..ngan Pali la tp..

aku da start pk..bile la aku boley start tido wktu mlm blk..
hmmm...teruk r cmni..nnti siang tdo..x jd keje beb..
tolong!!!
mkn ubt tdo?
idea yg bgus..
tp nnti jgn salah gune lak...

hah..lu pikir r sdiri!!

2 comments:

paCat said...

Jgn addict pda ubat tido ~ aku da kena : nnt skali ko xpat, ko demam..gi jumpe doktor la beb klu xleh tido : nnt beliau bg buku fizik form 5, pstu ko kena kira bape byk kambeng dalam troli tu..knfirm ko leh tido..hahahhaa.!!

Ha Kim-mi said...

hahahahaha..thnks 4 the advice bro..