Tuesday, September 2, 2008

dia..

td..aku terima panggilan dari seseorang..seseorang yg pnah menjadikan aku pujaan di hatinya..seseorang yg pnah aku sygi tp ntah la..hubng kami x pnah lebih dpd sowg kwn..dan kami bkn hanya kwn biasa..she's the only best fren aku yg perempuan..perempuan?hmm..kalo kowg pnah bc blog aku mase aku bru join blogger..kowg tau la..

yup.."dia" call aku..bkn ex-scandal aku le..ni kwn baik aku..dak law kat shah alam..hmm..she's quite pretty..cute..sumtimes beutiful..sgt pndai..bijak lagi superb dlm stdy..huhuhu..klo dia tau aku puji dia ni..hmm..kembang la jwbnye...

apa dia nak?hahaha..gado ngan bf..jd..aku sbg kwn baik dia ni r tmpat dia ngadu..huhuhu..aku ade usik dia dlm phne td..aku ckp smbil glak.."da ade prob ngan bf bru dtg cari aku ek?"..hahaha..mrh dia..hampir2 nk hang up phne da td..nsb baek r aku pndai gak la pujuk awek sowg ni(aku pujuk awek org reti la..awek sdri xreti..ek..aku ne de awek??haha..)

aku sbnanye bkn nk cite psl ape yg kitowg bualkn dlm phne td..aku..ntah la..nk kongsi ngan kowg ttg cite aku..bg aku ni bkn rahsia pun..tp rmai xtau..hatta "dia" sdri pun xtau..ntah le..tau kot?or wat2 xtau..lantak r..

aku sbnanye..ada hati ngan minah ni beb..kwn baik aku ni la..hmm..ntah la..awal semester ari 2 aku ade cam rase nk msuk line minah ni..tp xdpt..sbb ape?sbb dia da bbaik blk ngn ex-bf dia yg skang ni da jd bf dia blk r..peh..sakit ati gak beb..tp nk wat cmne?dia pun kwn baik aku..tpksa r aku pndam..kali ni dia xtau yg aku cuba nk approach dia..ne x nye?bru nk msuk laen owg da smbar..hahaha..mlang gak aku ni..tp pastu dia cam dpt detect yg aku ni da kureng cntct dia pas aku tau yg dia da blk kat bf dia..tp aku ni..agk pndai mnipu gak r..huhuhu..last2..dia pun mls nk amik kisah sbb aku asik deny jek..

2 sbnanye kali kedua aku approach dia..sblm ni ade gak..1st time dlu mase aku part 3..awl part 3 sblm aku ada scndal ngn bdk sekampus..time 2 aku trus trang ngn dia yg aku nk bsama dia..ajk couple r..tp jwpn yg dia bg kat aku..agak mngecewakan..dia tolak popose aku..dgn alasan..dia sygkn hubngn persahabatan aku ngan dia..dia xnk nnti bila da couple..pstu if ada sumting happen ngn hbngn kitowg..dia tkut kitowg akn jd musuh..hmm..time 2 aku pk btul gak ckp dia..aku pun btalkan hasrat aku..tp ntah la?prasaan syg aku kat dia btmbh..w/pun terkdang aku terleka..aku tetap akn balik kat dia..time aku sedih..dia r jd peneman..pndgr setia..pmberi nasihat..tp bila aku gmbira..aku tlupa kat dia..sian dia..aku ni teruk gak kdg2..but bila da tringat blk kat dia..,sti aku trasa aku btul2 syg kat dia..aku pelik r..pelik ngan dri aku sdri..dlu bdk 2 nk kat aku..aku tolak..skng?pdan muka aku la..aku ni..slalu cmtu..ntah la...

idup aku ni mmg bnyk btul kekeliruan..tbgk je r kat post aku sume..kowg msti jmpe pkataan "ntah la?"..hakikat 2 xley brubah...hakikat yg aku msih "lena tdur diulit mmpi"..aku msihxtau hala tuju aku..tp utk kes ni..aku serah pd jodoh..ada..ada la..klo xde..aku akur if tkdir mnentukan aku ngan dia hnya lyak mnjadi sahabat je.....

ke laut...

No comments: