Wednesday, September 3, 2008

finally..back 2 skool...

ari ni da ari rabu..
cuti 4 ari da abis..
huhuhu..pdhal aku cuti 5 ari...
da ari jumaat aku xde klas..
cmpur ari sbtu,ahd,isnin,slsa...5 ari la...
ape da aku wat dlm 5 ari ni ek?
bnyk mende aku plan xjadi...
hmm...
mula2 ari jumaat ptut aku join tournament bowling kat mp...but,aku cancel last minute..sbb aku xley nk main..winning touch da ilang..(pnah lak aku mnang..)
ari sbtu lak..ada konvoi amal merdeka..tmc anjur...aku ptut wjib kna gi..but aku xgi..mlas..ye r..pg 2 ujan lebat beb..sejuk..sdap tdo..hahaha..sian adik..aku tipu dia..aku ckp aku xdpt gi sbb pning pale konon..pdhal aku sdap tdo kat umh..sowie r dik..huhu..
ari ahd lak..ingt nak blk sban..aku mntak tolng matt gi blikan tket..but mlangnye..tket ke sban utk ari ahd ngan isnin da abis..tpksa r mulakan bln pose kat kolej..huhu...
ari isnin da start pose..
ari slasa..xde ape yg mnarik..bosan...
ingt2 blik..dlm 5 ari cuti ni..aku da abis baca 6 buah novel..(ceh..ingtkn stdy td..huh!)
novel mlayu..ntah?xtau r npe aku ske bc novel?novel jiwang lak 2..hahaha..ape da aku..
ari ni klas kul 2..aku xtdo lagi..hmm..dasar kluangman la aku ni..xreti2 nk tdo..hahaha..aah..japgi tdo ah..aku pun da start ngntuk da ni..
ok la....

ke laut....

No comments: