Sunday, November 16, 2008

CUTI mode...henshin!!!!

sudah beberapa hari aku abis paper untuk sem ni..
aku sekarang di dalam mode CUTI..
wah...releks tak terkata..
aku masih di melaka..nak berhuha sebelum aku pulang ke hometown aku di seremban..
hmm...sebenanye boleh je balik seremban awal-awal..tapi..memandangkan bebanan kerja yang menunggu ku di rumah dan keadaan ku selepas menempuh final exam..aku mengambil keputusan untuk lepak dulu kat melaka..20 november nanti aku balik la..

setakat ni..takde la banyak sangat projek-projek best cuti sekolah aku lakukan memandangkan Pali dan Alop still lum abis papernye..diorang sok baru abis..takpe..aku datang ke rumah mereka dan lepak sambil menjelezkan mereka yang aku dah abis paper awal...huhuhu..
tapi aku tak berjaya menjeleskan mereka sebab mereka puak-puak TESL yang COOL..
COOL sampai semalam pas balik dari makan kat MP..kitowang sempat bersiar-siar kat satu fortress replika kat tepi sungai melaka..



siot!!
esok kowang ade paper la..
hahahaha...

owh kay guys..all the best for your paper..last paper tomorrow..tak sabar nak ajak kowang jenjalan cari pasal di kota melaka.. ;P

mode CUTI still running............. 

4 comments:

Ridhwan A. said...

kimme more! jgn la balik! huahahah...

paCat said...

aku nak ikuttt...!!!! smpai ati ko lupe kt aku..!!!

Noel St Augustine Meldan said...

Sampai Atio Korang Blah Dulu..Aku Yg Kena Masuk Utan.

Ha Kim-mi said...

aku ade hal kena balik awal..pacat..umah ko kat semban..alaa..ley r dtg mase akak aku kwin nnti..huhu..
noel..sowie..may force be with u in dat hutan..huhu..