Friday, November 7, 2008

aku jiwa kosong...

di kala ini..
sedangku termenung keseorangan..
mengenang kembali apa yang t'lah ku jalani selama ku hidup..
ah..entah kenapa..ku terasa bagaikan kosong sebenarnya hidupku ini..
apa yang t'lah aku lakukan selama ini..
kosong...
semuanya..kosong....
walaupun terkadang terasa seperti ku miliki semuanya..
tapi..
masih ku terasa..
kosong...
apa yang masih tertinggal?
aku tak mengerti..
tak mengerti kenapa aku masih di sini?
membuang masa..
ah..
memang hidupku..
kosong...
apakah yang akan datang nanti di masa depanku?
aku takut...
takut...
takut!!!
ke manakah aku akan pergi?
apakah yang akan ku lakukan nanti?
hidupkah aku?
matikah aku?
bagaimana aku mahu terus berjuang?
dengan keadaanku ini?
yang kosong..
yang kosong...
aku selalu memikirkan...
apakah aku akan melepasi semua ujian yang mendatang?
atau..aku tewas sebelum mangangkat pedang?
tolong..
tolong aku...
mencari erti sebenar hidup..
mencari siapa diriku..
mencari..
isi-isi di ruang kosong..
dalam jiwaku..
hidupku...

No comments: