Thursday, November 20, 2008

sweet home seremban..

semasa aku menulis ni..aku dah pun ada kat umah..

seremban!

home sweet home bebeh..

hahaha..da bermula la episod bosanku in the place where i call home..
bayangan bosan da terasa da ni..
ne taknye..sejak aku sampai petang tadi..hujan..non-stop beb..
da la laptop rusak..kalo tak buley je main game..huu..
nak ilangkan rase bosan..tengok je la tv..
cuba la bayangkan umah kowang takde astro..
hah..bosan bukan?
umah aku la tu yang takde astro tu..
siyez beb..bapak la bosan!
sebab pe umah aku tiada astro?
ntah le..cikgu malek je tau jawapannye..
and takpun online..pakai handphone..
tapi mahal tak hengat!
tapi bosannye pasal..
lantak la kan?

well..da takde cite la skang..
better i go shut down myself for today..hahaha..

P/S: to my new fren(baru je kenal kelmarin)..thanks for saving me from 'sumting'..you're my heroine..haha..

preparing to shutdown....

2 comments:

paCat said...

Arr ~ sapekah new fren ko tu kimi? hahaha ~ chenta lg kah?

Ha Kim-mi said...

pacat..da name pun fren kan?hahaha..x mungkin ada chenta..buat mase ni la..hahaha..