Wednesday, June 3, 2009

one side of me.. - part 1

ari ni keje cam biase..
jaga bengkel yang unit aku anjurkan..
masa makan tadi aku tetiba rasa "kosong"..
aku rasa kehilangan "sesuatu"...
aku rindukan "seseorang"...
bukan rindu yang biasa..
rindu tahap dewa punya..
rasa cam nak balik awal dan jumpa "seseorang"...
tapi...aku tahu..itu bukan sesuatu yang bijak untuk dilakukan sekarang..
"rindu"..hanya perasaan di hati yang boleh datang dan pergi sesuka hati mak bapak dia..
dan aku tahu aku terpaksa menahan perasaan tersebut daripada menguasai fikiran aku..
bak kata pepatah..ikut hati..mati..
Tuhan..berikan aku kekuatan...agar dapat aku harungi hari-hari yang mendatang ini..tanpa "seseorang" di sisi..
"seseorang" itu..ialah.....















LU PIKIR LA SENDIRI....

1 comment:

bruce lee said...

u rindu kat i kan?
nnt kt jmp k..
tapi i nk j.co..
ok x?
:)