Tuesday, June 30, 2009

25 jun 2009 part 2: fucking fake hope

ku sangkakan panas sampai ke petang..hek eleh..baru lima minit da ujan??
camtu la kesudahan cerita cinta pendek aku dengan dia..
rekod baru beb..bercouple selama 4 hari..rekod peribadi..hahaha..
patut la aku rase ada tak kena je..
memang dia nak kenakan aku...

ntah la..tak tau nak cakap pe?
aku tak reti da nak cita panjang2..
hati aku..jiwa aku..
pecah bederai dilakukan sebegini rupa..
aku ingatkan dia nak couple ngan aku sebab dia da btul2 nak terima aku..
rupanya.."ada babi dalam kontena"...
dia saje je couple ngan aku..pastu ignore aku..sebab nak tunjukkan kat aku yang dia memang tak suka aku..

naif gile aku ni..
lurus bendul...
hahahahahahaha..
mari ramai2 gelakkan diri aku!!!
hahahahahahaha!!!

semalam..pas balik dari kerja..aku terus shoot ke umah dia kat klang..
semata-mata nak mintak penjelasan kenapa dia ignore aku?
nah..2 jam lalu highway dari umah aku di seremban..dapat jawapannya..
seperti biasa..sad ending finally untuk aku..

terima kasih "u"...
sebab buat i camni...
tapi u btul..
i yang degil..
lupa cinta takleh nak pakse2..

apa yang aku dapat?
kena lecture ngan use kat hentian plus seremban kul 12 pg..
kena lecture ngan pakcik aku kat umah dia kat cheras kul 1.45 pg..
kunci moto ilang..sampai aku terpaksa ulang alik dari cheras ke seremban..seremban ke cheras..pastu cheras ke seremban balik...semata-mata nak amik kunci..
aku terpaksa tipu mak ngan ayah aku..cakap aku gi tengok midnite..(di malam isnin??)
sowie ayah..
sowie mak...
sowie paman..(pakcik aku)
sowie use...
nampaknye aku da nyusahkan ramai pihak..
hahahahaha..
malang siak aku ni..!

tapi bgus gak jalan jejauh memalam buta semalam..
aku rasa tenang......

u..cam i cakap semalam..
i takkan wish "gud luck" or "selamat berbahagia di samping tersayang" kat u..
i wish..satu hari nanti u akan rasa seperti mana yang i rasa semalam..
neway..thanks la ok..
for the kisses..
for the hugs..
for everything...
thanks....

the end

p/s: kan aku da cakap pacat...cite aku mejoriti sad ending la..hahaha..mari gelakkan aku beramai-ramai!!!

9 comments:

Asmadiana Alias said...

aku tak suka bila perempuan yang jadi macam ni.....!

sorry emo pula......

sabar ok?

paCat said...
This comment has been removed by the author.
paCat said...

aku kenal ke budak tu?

Ha Kim-mi said...

ko kenal cat...
dia...yg kononnye aku syg sejak ujung tahun lepas...

Zulfahmi said...

dont be so excited next time...

Ha Kim-mi said...

xcited?
aku xcited?
ye la pami..aku xcited..
salah aku sbb terlalu xcited..

♥ said...

dear kimi,

sorry for massing up ur life.. i meant to hurt u because i didn’t want u rub the wrong way in future.. i know that i’ve done wrong, i know that we’re both confused, it’s impossible for us to get along.. so what is there left do?

i’ve no idea what i’m doing, but i think that is the best thing that i can do.. maybe someday u’ll thank me for what did i do to u.. remember this is the better way.. i’m nothing.. i know i’d never be anything anyway.. you deserve better..

kimi, i’m just a problem without a cure and without me ur life would be so much better because i don’t want to hurt u anymore.. i don’t want to be the reason why u cry.. with me here u’re just miserable and u know why.. sorry again, good luck, all the best for u, and thank u vm..

Anonymous said...

sedar la kimi!

Kimidramon said...

Thank you w2. :)